Malovaná mozaika

15.06.2009 22:57

 Jeden ze super nápadů, který se mi zalíbil, byla malovaná mozaika. Bohužel jsem to nevymyslela já, ale převzala od jedné moc šikovné paní, která je mým velkým vzorem. 

Tato mozaika má obrovskou výhodu v tom, že nemusíte mít doma tisíce různých sklíček a pracně je skládat dohromady, aby vytvořili ucelený obraz. Takhle to vypadá... Na tomhle obrázku ještě lak není úplně zaschnutý, ale po řádném zaschnutí zprůhlední.

 

Tak jak na to:

  1. namaluji si motiv, to co chci, například na mém obrázku jsem si namalovala oranžově ještěrku, okolo jsem jí namalovala pruh černé, atd.
  2. nechám zaschnout
  3. vezmu konturu, nejlépe tenkou, a celý motiv rozdělím na jednotlivá políčka. ( ještěrku jsem konturkou rozčlenila na 20 kousků)
  4. nechám opět zaschnout
  5. a teď kouzlo ...... použiji 3D lak.... 3D lakem vybarvím jednotlivá políčka, které mi vznikli konturou.. Pozor, vrstva laku musí být silnější, asi tak 2 mm.. Tak jak lak necháte, tak taky zatuhne. Vždycky se snažím dělat takový kopečky, aby po zaschnutí to vypadalo jako kamínky.
  6. celý výrobek potom nechte asi tak den schnout.

 

  1.  

—————

Zpět


Kontakt

Tereza Mládková

České Budějovice

724749912